theaterschool Den Haag

Mijn dochter gaat al een half jaar naar theaterschool Den Haag. Een half jaar geleden kwam ik terecht op de website van claudiaseevinck.nl/. Toen ik onder ”theaterschool Den Haag” zocht kwam dit bedrijf het beste naar voren. Op de website maken zij goed duidelijk wat ze precies aanbieden. Het fijne is ook dat er op internet veel goede recensies staan. Veel mensen zijn positief en dat heb ik toen zeker in mijn overweging meegenomen.

Mijn dochter heeft het hartstikke naar haar zin bij Claudia. Het is daarom zeker een aanrader om je zoon of dochter hier naartoe te laten gaan. Zo verzorgen zij muzieklessen, theaterlessen en kunnen zij hartstikke goed overweg met kinderen.

Goed voor de kinderen

Voor de kinderen is het goed voor hun ontwikkeling om bezig te zijn met andere kinderen en het leren van zingen of theater. Zo zijn ze continue bezig met elkaar en mijn dochter vind het geweldig. Voor een normaal tarief doe je jouw zoon/dochter een enorm plezier. Ik wil iedereen daarom ook echt adviseren om een kijkje te nemen op de website. Je vind veel informatie over diensten die zij aanbieden. Mocht je toch vragen hebben, kan je altijd contact opnemen. Via de mail en telefonisch.