Rijscholen in Nijmegen

Goede rijschool

Nu ik werk had gevonden, werd het wel eens tijd een rijbewijs te behalen. Tot nu toe heb ik dit altijd wat aan de kant geschoven, mede uit angst. Nu wat het het moment om op zoek te gaan naar rijscholen in Nijmegen die me hierin konden begeleiden. Ik startte mijn zoektocht dus op het internet en kwam hierbij dus op deze manier terecht op deze website.

Mijn ervaring met deze rijschool

Als eerste ervaring kwam ik in contact met de website van deze rijschool. Deze zag er volgens mij zeer ok uit. De website zag er verzorgd uit, was heel duidelijk opgesteld…. Zo wist ik bijvoorbeeld meteen waaraan ik me kon verwachten, wat de prijzen waren enzovoort. Natuurlijk wist ik hiermee nog niets over de begeleiding, dus heb ik contact op genomen met de medewerkers van deze rijschool. Toen ik hen mijn vragen stelde, en mijn onzekerheden uitlegde, waren zij zeer vriendelijk en heel correct. Bovendien kreeg ik ook heel eerlijk advies. Dit stelde me ergens al gerust. Ik besloot dat ik het me maar moest wagen, dus heb enkele uren betaald.

De eerste keer was zo spannend! Ik kreeg gelukkig een zeer rustige man naast mij. Die begreep heel goed dat ik het lastig had en probeerde me rustig te maken, dit lukte hem ook wel. We deden alles in heel kleine stappen en alles gebeurde op mijn eigen tempo. Inmiddels zijn we op het einde van onze lessenreeks en merk ik enorme vooruitgang. Ik ben niet meer zo angstig achter het stuur en leg binnenkort mijn examen af. Met andere woorden, ik heb deze rijschool zeker goed ervaren. Ben je ook op zoek naar geschikte rijscholen in Nijmegen? Dan is dit zeker een aanrader.